Tuesday 13 March 2012

Suami & Isteri bercerita....2nd ANNIVERSARY!

Assalammualaikum....


OH! yeee...Aku nak tanya, korang dkt luar sana, dah tutup ke..."API" dekat dapur tuh! (yg sedang masak)..bukannya apaa!..korang dok sambil berblog dan baca blog aku ni karangg....x pasal-pasal rumah korang terbakar lak!!...Aku cuma nak ingatkan jeww....ok?


Ni haaa....aku nak citer kat korang ni....nak baca ke?... oklah....Cer citer....Cer citerr.....


Semalam petang sampai je aku dirumah, balik dari kerja......
wife aku tersenyum simpul dkt aku..:)......#$%^&*&^#/.,?................


Jeng!..Jengg!!...Jenggg!!!.... ( apa ekk..disebalik senyum simpul tuh..?????)

**** Ingin tahu citer selanjutnya...sila baca cerita dibawah dgn penuh perasaan ok!............INGAT! tau dgn penuh perasaan tau....


Cheh..Wahh!!...Cheh..Wahhhh!!!...Berdialog bagaiii...nih.......Apa ceriter nihhhh.....
..................................................................................................


KISAH BENAR!!!!....bukan lakonann semata-mata........

OK....Action!!! 1..2..3..


WIFE AKU:>>>> Hiiii....papaaaa... Papa dah makannn?

AKU:<<<<<<<<< Belum makan....nape? nampak happi je maa....

WIFE AKU:>>>> Adalaaa.....papa mesti lupa kannnn?

AKU:<<<<<<<<< Nape? cakap le....

ZARA (anak aku):****** (Menyampuk!) Mamaaa...mmm...@#$%&^()%&.... (bahasa budak-budak... x paham!) Orang nk borak dia pun nak borak jugak....Hrmm..budak zaman sekarang kan..*****


Apaa.. yg disenyumkan tu zara....ada lah tuh! nak wat sepahh...


AKU:<<<<<<<<<< Eieeyaaa.. Anak papoo....nak apaa..??


ZARA(anak aku):>>>>> Mamaa nak Tekkkk!!......( Maaf ekk...faham-faham jew lew...budak-budak nak susu lah tu.....)

Eh!...Zara..bila nak tido nih!....

WIFE AKU:>>>>>> Zara!!  meh! sini..minum susu BOTOL!!...(sbb susu wife aku dah makin berkurangan...so skrg kitaorang nak ajar minum susu botol laaa...)

WIFE AKU:>>>>>> Papaa.. hari ini, hari apa? dan berapa hari bulan?

AKU: <<<<<<<<<< Hari ini hari Isnin lahhhh....12/03/2012...(dlm hati Boring je aku) hahaahaaa.....Opsss!!....jap...Papaa ingattt....(wife aku terus potong citer ni...Tegur Zara..)

WIFE AKU:>>>>>> Zara!!! jangan main tuh!..degil laaa!....nanti mama pukul!..nantiiii......

WIFE AKU:>>>>>> Papa harini kann 12/03/2012.....2nd ANNIVERSARY kita...lupa arr tuhh....kan harini kita Nikah.....

AKU:<<<<<<<<<<< Oooo...papa hampir lupa...tapi papa ingat...saje jeee....SO? kita nak celebrate dkt mana maaa..? restoran ke? atau ada Suggestion....

WIFE AKU:>>>>>>  Eh! leh!!....dah lupa arr tuhh...OK! papa fikir tempat yg menarik utk kita celebrate atau pilih nak makan dekat mana? bagi tahu mama.....

AKU: <<<<<<<<<< Hrmmm....Oraitttt....(tengah fikir ) %$#@&^%$????

ZARA(anak aku):*********** Papaaa....Mamaaa....perh...ehh...@#$&%.....(bahasa budak)

WIFE:>>>>>>>>>> Papa fikir dulu...mama nk mandi...oh yaaa! tengok2 kan zara tu skali.....

AKU:<<<<<<<<<< Ok mama...cepat sikit mandi tuh....zara nih dok! cari mama nati....

WIFE AKU: >>>>> Ok paaa....

WIFE AKU:  >>>>>>>>>>>>>>> S E L E S A I * M AN D I <<<<<<<<<<<<<<<<<

AKU:<<<<<<<<<<< Maaa....Papa rasa kita g makan dkt CHILI'S ok?

Chili's & Grill Restaurant

WIFE AKU:>>>> Mama ok jew.... Bila..sabtu nih ke? dkt mana?....sbb kalau nak g harini tak best....masa pendek ni pun dah petang....mama rasa kita g sabtu ni...ok??

AKU:<<<<<<<<< Ok set.... MAMA..anak awak dh tertido dah tuhhh....penat sangat lah tu.....

WIFE AKU:>>>> YAA..ALLAHH... tertido anak mama nih......sian dia...

Alaa...gigi anak papa nampak lak....

AKU:>>>>>>>>>>> Mama...papa nak surf dlm web nk cari info CHILI'S menu....apa yg best...

Hahahaahaaa! Nantikan sambungan story ini...... INSYA-ALLAH... nanti aku update! Menu yg menarik-menarik untuk tatapan korang dan pasti korang akan.. tak tahan dengan menu aku nanti....Aaariyoosss.....


Babai......


Wassalammmmm.....


No comments:

Post a Comment