Wednesday 7 March 2012

Nalaarekerd!!..sedapnya Tosai Rawa...hingga tak terkata

Lapoonya perut aku........ Assalammulaikum...

Selamat pagi semua...

haloo.......

Anda semua dah breakfast ke?? kalau belum! g lah breakfast dulu nanti lapo pulak!...Bagi yg sudah breakfast mesti anda makan nasi lemak atau roti canai kan?? sebab menu ini sangat popular di Malaysia. Bagi aku...breakfast mesti aku nak dapat kepuasan "Paradikma"! (sedap) yg bila aku makan jew..aku terdiam tak terkata apa-apa. jadi pilihan menu aku hari ini ialah "TOSAI RAWA" korang pernah dengar ke?? mesti pernah kan?? mana-mana kedai mamak di Malaysia ni mesti ada jual.Tapi..kita tidak tahu kedai mana yg sedap...betul tak?? Disini aku ingin kongsi dengan korang pasal "TOSAI RAWA"...Setiap pagi kalu aku tak pekena "TOSAI RAWA" hidup aku ibaratkan tidak lengkap!...huh! macam tuh skali ek...(hebat betoi hentakkan paradikma "TOSAI RAWA" tuh) ketagih siot...Ok lah jujur aku cakap...kalau betul caranya buat "TOSAI RAWA" rasanya memang sedap!! ni aku nak tunjuk gambar "TOSAI RAWA" tuh...


Alamak sedapnya...


Air suamku...

kalau aku makan Tosai Rawa  mesti dengan air suam...maklumlah jaga kesihatan dan jaga suara...hrmm..jaga suara!..haha takde maknanya.. Macamana sedap tak korang tengok?? Sedapppp.. kalau tak caya korang cuba sendiri..Makanan dekat situ semuanya sedap.. kari kambing fuh! marvelouss.. lepas tu korang komen balik dekat blog aku k...Ni dia restoran yang aku cakap tu " Medan Selera Maulana, Maulana Food Court" lokasi sebelah pejabat Sungai Lalang Bangi, sebelum sampai Denso dan Sony Bangi.



Oklah hari ini aku dapat kongsi apa yg aku ingin ceritakan...so selamat menikmati kesedapan makanan di Medan Selera Maulana...

Sekian tamat

Wassalam... chauuuuu

No comments:

Post a Comment