Saturday 24 March 2012

Nasi Ayam sedap dan berbaloi

Assalammualaikum.....


Tepat  pukul 12 tengahari perut aku dan keluarga lapar gilerrr sbb pagi tadi kitaorg tak breakfast , so kebetulan kitaorg On The Way pergi kg. pandan g umah mak aku.... tiba2 stering keta aku terkonar g jalan kg. pandan luar jalan Thaver...


Apalagi aku singahlah kedai nasi ayam favourite aku sekeluarga.....mmg paworlah...siottt...

Pusat Penjaja jalan THAVER Kg. Pandan,KL 


Warung Sukaramai jual Nasi Ayam & Nasi Goreng Ayam
"Klik" sekali dekat gambar korang dapat tengok menu kedai nih....
Gambar disebelah nilah kedai nasi ayam kegemaran keluarga aku "WARUNG SUKARAMAI"

 Ayam yg tergantung gambar sebelah nih! tengah menunggu "turn" untuk dipotong dan dihidangkan pada para pelanggan yg datang, yg menariknya kedai ini kita boleh memesan ayamnya digoreng garing dan dicampur  hati ayam atau pedal ayam, Supnya pulak kita boleh mintak sup kaki ayam... huh!..mmg marvess..



1..2...3... snap!!! menarik siott

Menu kitaorg 1 set nasi ayam double (ayam double) dan 1 set nasi ayam biasa......
Air Wife aku semestinya Manggo Juice, juice dekat kedai nih mmg best dan "KHAU", kalau tak caya korang cubalah sendiri k....


Ayam nampak menarikkan...cubalah sendiri...

Rasanya mama & zara pun dah kenyang

Papa kenapa diam??

 
Bruppppprr!!! Alhamdulilah keNyang,Mama...Syukurrrrr...Aminnn


Maaf ! yea..  kalau korang tak suka gambar nih..... bukannya apa ini menunjukkan betapa sedapnya Nasi Ayam dkt kedai ni....Licin! beb!!

Oraitttt alamatnya di "Pusat Penjaja jalan THAVER Kg. Pandan,KL, Korang pusing satu kg.pandan mesti jumpanyaaa...kedai ni...dia dekat2 dgn klinik kg.pandan..." oklah sampai sini sajew aku nak kongsi dengan korang kat luar sana....k... da di doooo....

Wassalam



No comments:

Post a Comment