Sunday 11 March 2012

Klinik An- Nur Putrajaya terbaikk.....

Assalammualaikum...


Selamat pagi semua... Sori.. aku nak interframe! jap... aku nk sambung cite semalam pasal anak aku (zara) seemalam aku g klinik An-Nur Putrajaya sbb mata anak aku bertaikk....aku suspect takut sakit bontot! (org tua-tua....cakaplahh..) sebanarnya sakit "mata"..blog sebelum ni aku ada tulis pasal nih, nak tahu cita nih lebih lengkap korang tengok blog aku yg sebelum nihhh......


Dekat sini aku nak kongsi dengan korang klinik nih... gentle!!.. aku nak cakap klinik ni mmg bagus dan harganya berpatutan, doctornya juga baik, suka melawakk dan friendly....dia akan advice dkt kita if dia rasa perlu kita buat...aku suka dengan cara ni...


Klinik An-Nur Putrajaya




Dalam ruang Klinik An-Nur, Putrajaya...ni lah ruang jual barang keperluan ringkas,minuman dan gula-gula yg aku cakap tu...


Tengah tunggu No.giliran



Oh...ya... kalu nak datang klinik An-Nur  jangan datang pukul 1 tengahari sebab doktor kuar lunch (rest)  setengah jam..


Time nih kitaorang tengah tunggu doctor  sbb lunch (rest) 1pm hingga 1.30pm


Wife aku dok melayan si zara "berkubear"....hihi (bersepah)

Dari segi kebersihan klinik ni mmg bersih.... yg menariknya klinik ni kalu kita datang, kasut atau sandal kita kena tanggal dan tinggalkan diluar, dalam klinik kita kena pakai sandal croc... dalam klinik ni juga ada satu ruang playground  yg selamat dan bersih....oh ya...lagi satu klinik ada side jual barang keperluan ringkas, minuman dan gula-gula...senanglah anak kita nak bermain dan beli if anak kita dahagakan air......

Sebab aku g klinik ni mata zara bengkak dan merah blog aku aritu aku dah critakan kalau korang perasaan lah....Keputusan  jumpa doctor semalam mata zara gatal-gatal dan ada demam sikit....so doctor bagi ubat gatal untuk mata dan ubat demam.....

Aku cadangkan kalau korang duduk area putrajaya/bangi/kajang boleh datang membuat rawatan diklinik ni...sbb bagi aku memuaskan....


Oklah aku nak mandi sbb nak pergi kenduri kahwin dekat AU5 keramat....mugkin aku akan kongsi crita pasal kenduri kalau ada menarik....k

Astalavistaaaa........chaauuuuu.....

Wassalam........

No comments:

Post a Comment