Saturday 10 March 2012

Ceria dan nasihat...

Assalammualaikum......


Selamat Pagi Semuaaa.....Good Morning Uolls....Hari ini mood aku ada baikkk.. sbb date harini 10.03.2012 adalah HARI TUA AKU!! bufday boylah katakan...hahaha....

Mama, Papa & Zara


Jomlah....Ceria-ceriakan diri anda... dipagi sabtu dan mulakan dengan BISMILAHIRRAHMANIRRAHIM...... dan akhirkan dengan ALHAMDULLILAH....Aminnn....

Marilah kita saling ingat mengingati sesama kita ...moga hidup diberkati....


Bestnyaaaaa.... Bermulalah cuti sekolah minggu yg pertama dalam tahun 2012, bila cuti sekolah bermula banyak perkara yg berlaku... pertama Parent tak bersusah payah bangun pagi dan menyediakan atau prepare untuk anak-anak kesekolah, Parent tak terburu-buru ambil anak pergi dan balik sekolah .....jalan raya pun tak "JAMMED"  ( sesak ) selesa je orang nak pergi dan balik kerja...dan cuti sekolah ramai juga yg mendirikan rumahtangga (kahwin)....Cikgu-cikgu kita pun untung... sbb cuti pun lama....dan dalam cuti sekolah nih juga selalu hujan...so belakunya banjir...bagi kawasan yg terlibat dengan banjir pastikan parent jaga keselamatan anak-anak dan diharap bersabar dengan ujian ini...mungkin ada hikmah disebaliknya....


Pada yg pergi holiday pada cuti skolah ni...Happy Holiday! restlah sepuas-puasnya....jaga keselamatan diri,  bebelanja dengan bijak dan jangan lupa diri...k...


Opssss! yg tengah honeymoon! pulak...aku doakan moga mengandung dapat zuriat yg baik dan termakbul apa yg korang impikan....INSYA-ALLAH...


Bagi yg bakal mendirikan rumahtangga dalam cuti sekolah ini....Taniah aku ucapkan dari aku sekeluarga...moga korang berbaahgia selalu dan dikurniakan anak yg comel dan sempurna...aminn


Oklah..... aku pun nak chau dari blog aku nih..... nak pegi klinik mata anak aku merah!...mintak!..mintak!.. jangan lah sakit bontot! hihi...(sori tulisan aku nih agak lucah, tapi orang-orang cakap..kena cakap sakit bontot! supaya tak menjangkit...kalu kita cakap sakit mata berjangkit)....betul ke???


Harini jadual aku padat g klinik, mid valley jalan-jalan makan-makan dan balik ampang umah mak aku...bawa zara main dengan opah n atuk dia...kebetulan anak-anak buah aku pun ada leh main-main dgn diaorang....


Jari aku dah kontot! sebab taip banyak sangat!..hihi....lebih baik aku keluar dari blog ni...kalu tak @#$%^&*(*&^%....paham-pahammm lew...

Sekiannn


Wassalammmmmmm............


No comments:

Post a Comment