Monday 12 March 2012

Sedapnya makan kenduri...Walaweyhhh!

Assalammualaikummm....


Halooo...dude !!...


OMG!...Perrut masih kekenyangan disebabkan makan kenduri kahwin tghari td.. di Dewan AU5 Keramat, Kenduri kahwin nih sebelah Bapa mertuaku...boleh dikatakan sepupu-sepapat dialah.... Kesempatan ini aku sekeluarga ucapkan  "Selamat Pengantin Baru"  kepada NAWAWI & HALIMATUN semoga kekal keanak cucu....Amin.....


Majlis  perkahwinan di Dewan  AU5 ini adalah kenduri sebelah perempuan, kenduri berlangsung dengan baik dan cuaca pun sangat baik, lauk kenduri pun mmg baikk... dannnn... pendek kata!!... mmg terrbaekkk.. puunyaa!...Hahahaa...jangan marah ek! aku gurau je... weyhh!...

Ketibaan para tetamu AKU, MAMA & ZARA

Suasana majlis kenduri di Dewan AU5

Sepasang burung merpati sejoli....NAWAWI & HALIMATUN..Tuh diaa!..Pengantin Baru Kita...sama padan...sama cantik...

Majlis perkahwinan biasanya diraikan dengan penuh meriah...( bertepung tawa,berkalerful, bergembira,berkaraoke dan bersembang-sembang ). Majlis atau kenduri tidak lengkap... kalu makanannya tidak ada....eh! boring arrr... terlampau formal sangat story nih...boring korang baca ekkk...aku tulis cite dlm baca pasar lak.. ok ke?

Oklah straight to the point lah...bagi aku pasal wedding aku taknak sentuh sbb makeup,pelamin dan seangkatan dengannya semua OKEY! dan CANTIK!..sebenarnya aku nak story pasal buffet dkt kenduri nih....fuh!! penat jari-jemariku menaip....tp xpe, puas dpt tulis blog nih!...ok..ok..sambung balik cite....Sampai jew kitaorg di dewan AU5...kitaorg terus menuju ke meja makan CHOP!! tempat dan aku terus ke meja buffet...

Ni dia Barisan Buffet di Dewan AU5 tu...Menarik kan...?

Decorate nampak ok...cantek, buffet tray ala..ala..moden.. Lauk-pauk nampak mcm kureng! pada pandangan aku laa....rasa belum tau lg....sbb aku tak rasa lg....Sebelum nih aku pergi kenduri kahwin makanan semuanya out! betulll... lauk-pauk nampak ok...TAPI tak ada rasa....kosong jeeew...mungkin diaorg tak letak perasa kot?? (PakAjiNaikMotor)...EHH!! silappp arr....(Ajinamoto) lah...kah!..kah!....lawak2..

TAPI...Kenduri yg dkt AU5 nih lain siot!....Serious Talk!... SEDAPP rasa CUKUPP! mmg puaSSS... tak caya korang cuba RASA.....AKU nak bagi credit dkt Catering nih...sesuai dengan motto dia..."Berselera & bersyukur"....servis bagus, air basuh tangan sentiasa ada org tukar....pinggan kotor cepat clear dari table...

IKHWAN SERVICES CATERING & CANOPY



IKHWAN SERVICES CATERING & CANOPY
Sapa-sapa nak kahwin boleh ambil catering nih...sbb sedap....rasa semua cukup...Kalu korang nak tahu aku promote catering nih,bukannya aku dapat apa-apa habuan pun...cuma aku rasa sedap aku kongsi dengan korang itu jew... citarasa aku kata sedap...mungkin korang kata x sedap...so lu pikir lah sendiri......

Semuanya tengah kekeyangan


Gambar kenangan kami sekeluarga di Majlis perkahwinan NAWAWI & HALIMATUN diDewan AU5


Setiap apa yg kita terima dengan kepuasan! kita akan terus memuji!.....

OKlah aku nak stop! dkt sini..... 

Selamat bertemu lagi.......

THE END

Wassalam....





No comments:

Post a Comment