Wednesday 7 March 2012

Aduh!!! kejadian yang pelik tapi benar

Pissssstttt.... Assalammuaikum...

Hari ini Rabu pukul 2.00 pm aku nak cerita kejadian yg belum pernah aku tengok depan mata aku, bunyi yang kuat beberapa meter dari atas kepala aku..fuh! takut pun ada..berani pun ada...tapi aku buat- buat berani terus tengok apa yg belaku... kalau korang nak tahu "Jet pejuang lama yg pakai kipas didepan tu...warna jet tu warna merah garang! bunyi enjin tak ingat kuat!!macam enjin jet perang...

Dalam hati terdetik..ada pihak tertentu nak serang malaysia ke?? sebab cara jet itu datang rakus! dan ganass!.. time aku rest dibawah jabatan besi putrajaya..tiba-tiba jet merah dari jauh menuju turun kejambatan besi dan turun dengan lajunya lagi sikit nak kena jambatan jet tersebut mengelak!.. aku dalam keadaan takut siot..nak lari dan tak sempat...lepas tuh jet tuh berlegar-legar diudara dengan kelajuan yg amat laju..putrajaya yg tenang jadi bising dengan bunyi enjin jet tersebut... Jet tersebut masih bermain diudara dalam lingkungan 20 minit, jet tersebut membuat aksi-aksi yg merbahaya pusing, terbalik, menjunam (G-Force),

Persoalannya siapa yg bagi kebenaran buat aksi-aksi yg menakutkan dan membahayakan keselamatan orang awam? dan mungkin Jet tersebut masuk secara haram tanpa kebenaran mana-mana pihak yg berkenaan...atau malam ini cuba kita tengok diberita mungkin ada kisah disebalik jet tersebut...tapi putrajaya hari ini memang tidak ada acara (event) untuk dipertonton oleh orang awam...suasana disini tenang seperti biasa senyap dan sunyi..



Bunyi enjin Jet lama tu power...berdesing teliga aku...


Macam dekat LIMA Langkawi......



Gambar-gambar yg sempat aku ambil...


Gambar yg sempat aku ambil untuk korang tengok..Acrobatic berpusing-pusing...


Gambar yg sempat aku ambil untuk korang tengok..


Apa pendapat korang?? ada info pasal kes ini?... entahlah apa motifnya... @#$%^&*()?><

oklah...sekian kisah benar dari aku... untuk paparan korang semua...

Wassalamm....

2 comments:

  1. haloo...malam semalam korang tengok tak berita?? aku rasa takde sbb pagi takde aku tengok surat kbar takde pun berita pasal tuh...

    ReplyDelete
  2. Artikel yang sangat bermanfaat sekali, semoga artikel ini juga bermanfaat untuk orang yang sudah membaca.

    .

    ReplyDelete